راز مولکولهای آب
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

چند سال پیش یک محقق ژاپنی به نام پروفسور ماسارو ایموتو   Masaru Emoto تحقیقات گسترده ایی را در زمینه سلول های آب انجام داد . ایشان در سلسله مقالاتی که ارائه دادند مدعی شدند که ملکول های آب نسبت به مفاهیم معنوی تاثیر پذیرند . این نظریات که از سوی موسسات علمی مورد تا ئید قرار گرفته ، مبتنی بر برسی نمونه های فراوانی از کریستال های منجمد شده آب و مقایسه آنها با یکدیگر است .

 

 

پرفسور ماسارو ایموتو

 

 

  پروفسور ايموتو با انجام حدود ده هزار آزمایش از سال 1994 یافته های خود را طی مقالاتی بشرح : پیام هایی از آب 1 در سال 1999 ، پیام هایی از آب 2 در سال 2002 ، پیام هایی از آب 3 در سال 2004 و پیام هایی از آب  4 در سال 2008 میلادی  عرضه کردنند .

 

  ایشان گفتند بطور کلی چهار عامل بر روی آب تاثیر می گذارند و تغییراتی در آن ایجاد می کند .

 

1 . نامه برای آب

 

2 . نمایش تصویر برای آب

 

3 . پخش صوت برای آب

 

4 . خواندن دعا بر آب

 

 و در ادامه می گوید ، آب پيام مهمي براي ما داردو اینکه  نگاه عميق‌تري به خودمان بيندازيم. زماني كه با آيينه آب به تماشاي خود مي‌نشينيم، اين پيام به طور شگفت‌آوري خود را شفاف و درخشان مي‌كند. مي‌دانيم كه زندگي بشرو گیاهان مستقيماً به كيفيت آبي كه در اطراف  يا درون شان وجود دارد وابسته است . شاید قبل از تحقیقات همراه با عکس جناب ایموتو این امر برایمان خیلی ملموس نبود ، اما بعد از دیدن تحقیقات ایشان بطور کلی نظر همه شما دگرگون خواهد شد ومنبعد با حس و احترام خاصی نسبت به تاثیرات متقابلی که شما بر آب و آب بر شما می گذرد برخورد خواهید کرد تا برکت بر جهان وجانتان جاری شود .  

 

 ايموتو ، تغييرات مولكولي آب را به وسيله تكنيك‌هاي عكسبرداري ميكروسكوپ‌هاي الكترونيكي و مشاهده آن به صورت سند و مدرك درآورده است. از آنجايي كه فرم كريستالي آب هنگامي نمايان مي‌شود كه آب منجمد شده باشد، به همين منظور وي قطراتي از آب را به صورت يخ درآورده و سپس آنها را در يك فضاي تاريك ميكروسكوپي مورد آزمايش كه از قابليت‌هاي عكاسي برخوردار بوده، قرار داده است. تحقيقات وي، آشكارا تغيير شكل ساختار مولكول آب را به نمايش گذاشته است و اثر محيط بر ساختار آب را نشان مي‌دهد.

 

 برف، بيش از چندين ميليون سال است كه بر زمين فرود مي‌آيد و همان‌گونه كه مي‌دانيم، هر دانه برف‌، داراي شكل و ساختار خاص و منحصر به فرد است. با تبديل آب به يخ و عكسبرداري از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنكردني‌اي آب دست پيدا مي‌كنيد.

 

ايموتو ، به تفاوت‌هاي جالب‌توجهي در ساختار كريستالي و بلوري آب دست يافته است كه از منابع گوناگون و شرايط مختلف در روي كره زمين تهيه شده‌اند. آبي كه از نخستين محل خود از كوه جاري مي‌شود و چشمه‌هايي كه جاري هستند، طرح‌هاي هندسي بسيار زيبايي از الگوهاي كريستالي‌شده خود ارائه مي‌دهند. آب آلوده و سمي كه از نواحي پرجمعيت و صنعتي به دست آمده است و آب راكد كوله‌هاي آب و سدهاي ذخيره، به صراحت ساختارهاي كريستالي تغييريافته و برحسب اتفاق شكل‌گرفته آب را كه به صورت بلورهاي تخريب شده و نا منظم است، نشان مي‌دهد.

 

 ايموتو معتقد است آبهايي جاري هستند منتهي از ميان شهرها مي‌گذرند نياز شكل مولكولي زشتي به خود مي‌گيرند. آبهايي كه راكند به دليل راكد بودن زشت مي‌شوند، چرا كه هستي با ركود مخالف است، آبهايي كه جاري هستند و از بين شهرها عبور مي‌كنند به دليل طيف غالب افكار منفي در شهرها واكنش منفي از خود نشان مي‌دهند و به همين منظور ابتدا آب درياچه‌اي به نام  بيواكو را مورد آزمايش قرار داد. این درياچه  بزرگترين درياچه در مركز ژاپن است.

 

 

1

 

 

وي مي‌گويد چون آب درياچه ساكن است و حركتي ندارد، همين ركود باعث شده كه مولكول‌هاي آب زشت شوند. ايموتو سپس آب سد فوجي‌وارا  را مورد آزمايش قرار داد. شكل اين بلورها همچون تصوير قبل نيست اما همچون آن نازيبا هستند .

 

 

2 

 

آزمايش بعدي از رودخانه‌اي به نام يودو در ژاپن انجام گرفت كه به خليج اوزاكا مي‌ريزد. اين رودخانه از ميان بيشتر شهرهاي اصلي در كاسايي مي‌گذرد .

 

 

3

 

 

 ايموتو مي‌گويد به دليل اين كه اين آب از ميان شهرها عبور مي‌كند شكل مولكولي اين آب به صورت تغيير كرده است . وی به اين نتيجه رسيده‌است كه آب‌هايي كه تازه از چشمه‌ها و دل كوه بيرون مي‌آيند، به دليل اين كه هنوز در معرض افكار منفي مردم قرار نگرفته‌اند ساختار مولكولي زيبايي به خود مي‌گيرند.

آزمايش بعدي وي بر روي آب رودخانه‌اي به نام شيمانتو است. البته درست زماني كه سرچشمه اين رودخانه از كوه بيرون آمده است .

 

 

 5

 

 تصوير بعدي آب سرچشمه‌ رودخانه‌اي در ژاپن به نام سايجو است .

 

 

6

 

 

و اينك تصويري از كريستال آب‌هاي قطب جنوب كه در محيط طبيعي و دور از بشر قرار داشته اند .

 

 ايموتو مي‌گويد به دليل اين كه اين آب از ميان شهرها عبور مي‌كند شكل مولكولي اين آب به صورت تغيير كرده است. ايموتو به اين نتيجه رسيده‌است كه آب‌هايي كه تازه از چشمه‌ها و دل كوه بيرون مي‌آيند، به دليل اين كه هنوز در معرض افكار منفي مردم قرار نگرفته‌اند ساختار مولكولي زيبايي به خود مي‌گيرند.  ايموتو آزمايش هاي خود را فقط در ژاپن انجام نداد. وي به فرانسه رفت و آب سرچشمه رودخانه «لوردز» را آزمايش كرد. وي سپس آب درياچه‌اي در برزيل را آزمايش كرد. ايموتو متوجه شد شكل هاي حاصل از آب‌هايي كه در شهرها مورد مصرف قرار مي‌گيرند به شدت بي‌قواره و زشت هستند. نمونه‌اي از اين آب :


 

 

7

 

 

آقاي ايموتو معتقد است كه دعا بلافاصله بر روي مولكول‌هاي آب اثر مي‌گذارد. وي به اين نتيجه رسيده است كه دعا همه چيز را زيبا مي‌كند و يكي از اينها آب است .  وي براي آن كه تأثير دعا را بر روي آب آزمایش کند از عدهایی خواست در کنار سد فوجی وارا بایستند و دعا بخوانند و آب را قبل و بعد از دعا آزمایش کردند .

 

 

 

10

 

                  تصاویر قبل از دعا                           تصاویر بعد از دعا

 

 

وي سپس آب درياچه‌اي در برزيل را آزمايش كرد.

 

 

11

 

دریاچه برزیل بعد از دعا

 

 

پرفسور ایموتو همچنین معتقد است که دعا از راه دور هم موثر است . ایشان از ۵۰۰ نفر از اساتید معنوی خواستند که در روز معین و در ساعت مشخصی برای لیوان آبی که روی میزشان گذاشته اند دعا کنند .تصویر زیر مربوط به یک لیوان آب لوله کشی بعد از دعا ۵۰۰ نفر از این اساتید می باشد .

 

 

12

 

 

ايموتو معتقد است كه خلوص نيت در دعا بسيار مؤثر است. آنهايي كه خالص‌تر دعا مي‌كردند شكل آب زيباتر مي‌شود. وي به اين نتيجه رسيد كه در دعاهاي گروهي از عده‌اي باشند كه افكار منفي داشته باشند تأثير مثبت دعاهاي ديگر از بين مي‌روند.

 

  با توجه به عموميت موسيقي درماني، ايموتو  تصميم گرفت ببيند، موسيقي چه اثراتي بر شكل‌گيري ساختار آب دارد. او آب مقطر را ساعت‌ها بين دو نفر كه در حال صحبت كردن بودند، قرار داد و سپس از كريستال‌هاي آن آب، پس از انجماد،‌ عكسبرداري كرد.  وي سپس تأثير موسيقي‌هاي مختلف را بر روي آب آزمايش كرد و با نتايج جالبي مواجه شد كه تصاوير آنها را مي‌بينيد .

 

 

 14

 

تأثير موسيقي پاستورال از بتهوون بر روي آب

 

 

 

14 

 

  آهنگ هوا براي رديف جي از باخ

 

 

 

 

 

 15

 

تاثیر یک سمفونی موزارت

 

 

 

وي سپس براي آب مورد آزمايش موسيقي هوي‌متال پخش كرد كه تصوير زير نتيجه اين آزمايش است :

 

 

16 

 

 

به راحتي مشخص است كه كريستال‌هاي آب كاملا تخريب شده است. وي سپس اين آزمايش را بر روي موسيقي‌هاي سنتي كشورهاي مختلف انجام داد .

 

 

 17

 

               تأثير موسيقي سنتي بودايي            تأثير رقص سنتي كاواچي در ژاپن

 

 

 

آقاي ايموتو معتقد است نه تنها افكار و رفتار ما، بلكه نوشته‌هاي ما بر مولكول‌هاي آب تأثير گذارند. به همين منظور آب را در ظرف شيشه‌اي ريخت و بر روي كاغذ عبارات مختلفي را نوشت و بر روي ظرف آب چسباند. وي عبارات مختلفي از قبيل اسامي شخصيت‌هاي خوب و بد و عبارات زشت و زيبا را امتحان كرد. سپس آب درون بطري را آزمايش مي‌كرد كه نتايج زير نمونه‌اي از آزمايش‌هاي وي است .

 

 

 18

 

             با برچسب نوشته شادمانی                  با برچسب نوشته‌ آدولف هيتلر

 

 

 

 

19

 

                    با برچسب عشق بین زن و شوهر              با برچسب مادر

 

 

 

  وي نتيجه گرفت كه اگر به زبان‌هاي مختلف با آب برخورد شود، همه كلمات زيبا به همه زبان‌هاي دنيا نتيجه مثبت و همه كلمات زشت به همه زبان‌هاي دنيا بر روي آب نتيجه منفي مي‌گذارند.

 

 

19

 

 با برچسب های متشکرم و به زبان ژاپنی هاری گاتو

 

 

 

 ايموتو متوجه شد كه عبارات امري تأثير منفي بر روي آب مي‌گذارند. به همين منظور بر روي ظرف آب نوشت .

 

 

 

19

 

           برچسب حالم را بهم میزنی             برچسب خودت را دوست داشته باش

 

 

 

   وي سپس كلمه عشق و قدرداني را در كنار هم بر روي ظرف آب چسباند وي مي‌گويد كلمات زيبا يك واكنش زيبا نشان مي‌دهند، اما اگر كلمات زيبا را در كنار هم قرار دهيم واكنش زيباتري نشان داده خواهد شد و همچنین متوجه شد كه اگر آب را نزديك گل‌هاي معطر كنيم مولكول‌هاي آب سعي مي‌كنند كه خود را شبيه به آن گل كنند.

 

 

20 

 

 

و وقتی روی بطری آب نوشتن عشق به خانواده مشاهده کردن آب بخوبی درک می کند که خانواده از سه رکن پدر . مادر و فرزند تشکیل شده و آنرا با سه بلور منطبق بر هم نشان میدهد که در شکل زیر مشاهده می کنید .

 

 

21

 

 

 

   پرفسور ایموتو به اين نتيجه رسيد كه همه ساختارهاي زيبايي كه آب در مقابل مثبت‌ها از خود نشان مي‌دهد، به صورت شش ضلعي هستند. آب به صورتي زنده و تأثيرپذير به هر يك از احساسات و انديشه‌هايمان پاسخ مي‌دهد. كاملا روشن است كه آب به آساني، ارتعاشات و انرژي محيطش را به خود مي‌گيرد و جذب مي‌كند؛ خواه آلوده، سمي يا راكد و كهنه باشد. كار غيرعادي  ايموتو ، نمايشي پرهيبت است و ابزاري قدرتمند كه مي‌تواند، درك ما را از خودمان و جهاني كه در آن زندگي مي‌كنيم، براي هميشه تغيير دهد. هم‌اكنون مدرك قوي و محكمي داريم كه مي‌توانيم به طور مثبت، خود و سياره خود را با انتخاب افكاري كه براي انديشيدن برمي‌گزينيم و راه‌هايي كه اين افكار را به فعليت مي‌رساند درمان نموده تغيير شكل دهيم و با انتقال انرژی مثبت به آب  و دیگر اجزاء جهان و تاثیر متقابل آنان بر روی ما برکت را در جهان بیرون و درون جاری گردانیم . 

 

و اما در مهم ترین بخش تحقیقات دکتر ایموتو که به دین اسلام مربوط میشود ، ایشان بعد از نوشتن جمله بسم الله الرحمن الرحیم بر روی بطری آب گفت " من اطلاعات زیادی در باره اسلام ندارم اما از زمانی که این بلور را دیدم در مورد اسلام کنجکاو

شده ام "

 

 

الله

 

 

 و وقتی که شیشه آب را بر روی عکس کعبه قرار دادند و بعد از مشاهده تصاویر کریستال های آب پرفسور ایموتو گفت : بلور بدست آمده شباهت فوق تصوری با تصویری که به آن نشان دادیم داشت و آنچنان فضای تصویر را منعکس میکرد و باز تاب مشابهی از جو آنجا را القا مینمود که مرا دچار بهت و هراس کرد .

 

 

 

24 

 

   و زمانی که از آب زمزم نمونه گیری می کنند . پرفسور پس از دیدن تصویر آن گفت : این آب معجزه آسا که از دل بیابان می جوشید در هر با آزمایش ( چندین بار آزمایش تکرار شد و نتیجه یکسان بود که این تقریبا در دنیا بی نظیر بود ) بلورهایی تقریبا منطبق بر هم تشکیل داد و از خود می پرسیم چرا ؟؟؟؟

 

 

25 

 

  و آخرین عکس این پست مربوط میشود به پخش قرائت قرآن به همان شیوه معمول و پر طنین و بدون موسیقی متن بلور بدست آمده دارای شکلی حیرت انگیز و بسیار سمبلیک داشت که در زیر مشاهده می کنید .

 

 

24

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:ملکول آب/ راز ملکول آب/آب,
ارسال توسط مرتضی عباسی